نوشته شده توسط : اتی

دلتنگم برای تو

 ،                      زندگی ام فدای تو

                                     ، این قلبم هدیه ای ناقابل

،                                                                      تقدیم به تو.
نفس کشیدنم مدیون توام

                         ، من گرفتار توام ،

                                             به خدا تا آخرین نفس وفادار توام.
سالهاست در انتظار آمدن توام ،

                                  تو را که دیدم قلبم لرزید ،

                                                           بدجور عاشق توام.

باورم کن ، زندگی ام بسته به وجود تو هست ، تپشهای قلبم همصدا با تپشهای قلب تو است.

هر کس از من بپرسد میگویم او دنیای من است ،

اگر خواستند تو را از من بگیرند ، میگویم این تن ، بی او ، جنازه ی من است.

فدای تو ، دیگر از چه بگویم برای تو ، شکر میکنم آن خدای مهربان را ، که فرشته ای داد به من، به زیبایی چهره ماه تو.

دلتنگم برای تو

                 ، میتپد قلبم به عشق تو ،

                                              در انتظار لحظه دیدار ،

                                                                   تشنه ام برای بوسیدن لبهای تو.
مینویسم شعری در وصف تو

                                   ، عاشقانه هایم را مینویسم به عشق تو ،

                                                                                    این هم حرف آخرم به تو:

                              

 

                             دوستت دارم بیشتر از دوست داشتنهای تو…






:: موضوعات مرتبط: دلتنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 789
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 16 / 8 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar05.jpg
kimiya در تاریخ : 1389/8/18/2 - - گفته است :
SALAM KHEYLI KHOSHKEL BODDDDDDDD

AFARIIIIIIN BOOOOOOOOOOS

RASTI MERCI AZ INKE BEM SAR ZADI VA NAZARETO GOFTI TOHAM ALI HASTI AZIZAM

/weblog/file/img/m.jpg
taha در تاریخ : 1389/8/18/2 - - گفته است :
salam
webloge nazi dari ati
mamnoon k sar zadi
bazam biya khoshhal misham
enshala k behesh miresi

/weblog/file/img/m.jpg
میلاد در تاریخ : 1389/8/16/0 - - گفته است :
خدایا همه دلداده ها رو به دلدارشون برسون

/weblog/file/img/m.jpg
faty در تاریخ : 1389/8/16/0 - - گفته است :
لام دوست عزیز ممنون که بهم سرزدی بازم بیا ممنون همه ی اینا برای توعزیز


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: