خدا
نوشته شده توسط : اتی
سلام به خدای بزرگ من
 

 

 

 میدونی خدا جون البته مطمئنم که میدونی

 

 

 

 یعنی مگه میشه چیزی تو سر من باشه که

 

 

 

 تو ندونی خیلی وقته دلــم میخواد باهات یک

 

 

 

 یک درد دل حســــــابی بکنم اما نمیدونم چرا

 

 

 

 باهام قهر کردی دیگه جوابم نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 خدا جون تو که خدایی و از دست من خسته

 

 

 

 شدی تکلیف من پس چی میشه با  این آدما

 

 

 

 خدا جون خیلی دلم گرفته نمــیدونم از کجاش

 

 

 

 بگــم  میبینی درد بی هــــم زبونی تو این کرٌه

 

 

 

 خاکی هفت میلیاردیت منو مجبور کـــرده تا الان

 

 

 

 بیدار بشینم واست نامه بنویسم فقط ای   کاش

 

 

 

 پستچیت نامه رو نندازه اشغالی نمیدونم یا   نره

 

 

 

 جزء  نامه های   بایگانی خاک بخوره خــــدا  جون

 

 

 

 بنده ئ ضعیفت بودم تو همه سالهای عمرم خطا

 

 

 

 کردم پشــیمونم اومدم درگاهت طــلب عفو کنم

 

 

 

 درمونده ام و بی پناه تو که همیشه پناه هــــمه

 

 

 

 آدمای خوب و بدت بودی تو که همیــــشه تا من

 

 

 

 دستمو میبردم آســـــمون خوابمو میدادی تو که

 

 

 

 تو که همیشه توبه پذیر من روسیاه بودی چی

 

 

 

 شده اینبار جوابم نمیدی خدا جون میدونم هرگز

 

 

 

 کسی از نظرت دور نمیشه بیا یک بار دیگه این

 

 

 

 بنده سر تا پا گناهتو بحرمت این پهلوی شکسته

 فاطمه الزهرا شرمنده کن

 

 

 

            خدا جون ................





:: موضوعات مرتبط: الو خدا... , ,
:: بازدید از این مطلب : 734
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 10 / 8 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» خدا
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mahan در تاریخ : 1389/8/15/6 - - گفته است :
ati jo0nam , khahare Golam , mer 30 az in ke behem sar zadi ,

/weblog/file/img/m.jpg
یکی مثل شما در تاریخ : 1389/8/15/6 - - گفته است :
سلام . خوبی موفق شدی ؟ یا نه ؟
آتی همیشه خدا جواب میده ما بنده ها باید یه جور متفاوت تر گوش کنبم .

/weblog/file/img/m.jpg
یکی مثل شما در تاریخ : 1389/8/15/6 - - گفته است :
سلام . خوبی موفق شدی ؟ یا نه ؟
آتی همیشه خدا جواب میده ما بنده ها باید یه جور متفاوت تر گوش کنبم .

/weblog/file/img/m.jpg
mahan در تاریخ : 1389/8/14/5 - - گفته است :
Salam Do0ste Aziz, man Upam khosh hal misham behem Sar bezani
Mahan
Darzemn Up kardi hatman khabaram kon , mer 30

/weblog/file/img/m.jpg
amin در تاریخ : 1389/8/13/4 - - گفته است :
با سلام به شما دوست عزیز

گروه راگو از شما درخواست همکاری دارد و در قبالش به شما قول میدهد آمار بازدید شما را به بیشتر سطح برساند زیرا اسم وبلاگ و وب سایت شما به بیش از 6هزار نفر ارسال خواهد شد.

فقط کافی در گروه عضو شوید با ورود به وب سایت ما

در ضمن اگر در وبلاگ خود و یا بین دوستان خود تبلیغ کنید و آن ها را عضو کنید به زیر مجموعه شما اضافه میشوند و از مزای زیر بهره من میشود

5 نفر اول هر کدام یک مودم ADSL

5 نفر دوم هر کدام یک فلش مموری 8 گیگابایتی

5 نفر سوم هر کدام یک فلش مموری 2 گیگابایتی

........................................................ ..........................................

در صورتی که قادر به تبلغ نیستید میتوانید فقط عضویت شانس خود را برای قرعه کشی ماهانه گروه بیازمایید

جایزه این دوره به نفرات اول تا سوم به ترتیب مبلغ 50هزار تومان،35هزار تومان،20هزار تومان

........................................................ ..........................................

پس فرست را از دست ندهید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید.

منتظر حضور گرم شما در بین کاربرانمان هستیم


/weblog/file/img/m.jpg
faty در تاریخ : 1389/8/12/3 - - گفته است :
بازم سلام ممنون که بهم سر زدی بازم بیا

/weblog/file/img/m.jpg
فهیمه ی ღ تنهایی ღ در تاریخ : 1389/8/12/3 - - گفته است :
سلام خوبی؟
ممنون که به من سر زدی
من شمارو لینک کردم
منو باღ تنهایی ღ لینک کن
شاد باشی

/weblog/file/img/m.jpg
حسن در تاریخ : 1389/8/12/3 - - گفته است :
ســــــــــــــــــلام.... خوبی....

عزیزم وبلاگ زیبایی داری..

بی تو
بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

هر چه می خواهیم " آری " از همین امروز

از همین امروز ، مال ماست ، می دانی؟

گرچه من ، یک عمر همزاد عطش بودم

روح تو ، هم سایه دریاست می دانی؟

دوستت دارم!» همین !!! این راز پنهانی

از نگاه ساکتم پیداست ، می دانی؟

عشق من ! بی هیچ تردیدی بمان با من

عشق یک مفهوم بی « اما» ست ، می دانی؟


راستی بهم سر بزنی ها...

زودی بــــــــــــــــــــیا..

/weblog/file/img/m.jpg
zahra در تاریخ : 1389/8/11/2 - - گفته است :
سلاخوبی وبلاگ قشنگی داری بازم بیا خوشحال شدم

/weblog/file/img/m.jpg
faty در تاریخ : 1389/8/11/2 - - گفته است :
سلام وبلاگ خوبی داری به ماهمسر بزن از خوشگلیت کم نمیشه شیطون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: